About us

www.lemienozze.it/news/animazione-per-matrimoni.html

 

Le cirque de l'eau is a company that organized exhibition of Syncronized swimming for inaugurations, weddings, parties, sporting events and any other occasion.

All performances made by us will have a basic theme that can be chosen by you according to your needs and will see the choice of music-related movements, costumes and makeup.

Otherwise you can leave us the choice of everything and we are certain that there we leave unsatisfied...

 

Le cirque de l'eau was born with the need to introduce a very attractive sport like sinchronized swimming.

Who has not had the opportunity to take a look at the choreography of the chanpion Ester Williams?...

Thus was born the Synchronized swimming that over the years has gotten more ad more notoriety.

Present as Olympic sport, synchronized swimming reconciles art, music and dance, so was born "Le cirque de l'eau".

We are a group of ex-athletes (competition of national and international level and Olympic) of synchronized swimming. We love this sport so much that we decided to become a second job.

 

 

 

 

Le cirque de l'eau è una società che organizza esibizioni di Nuoto sincronizzato per inaugurazioni, matrimoni, feste, eventi sportivi e qualsiasi altra occasione.

Tutte le esibizioni da noi realizzate avranno un tema di base che potra essere scelto da voi secondo le vostre esigenze e vedrà correlata la scelta delle musiche, delle coreografie, dei costumi e del trucco.

Altrimenti, potrete lasciare a noi la scelta di tutto e siamo certe che non vi lasceremo insoddisfatti...

 

Le cirque de l'eau nasce con l'esigenza di far conoscere un sport estremamente affascinante come il Nuoto Sincronizzato.
Chi non ha mai avuto l'occasione di dare un occhiata alle coreografie che vedevano come protagonista la campionessa Ester Williams...
Cosi nasce il nuoto sincronizzato che nel corso degli anni ha ottenuto sempre più notorietà. 
Presente come sport Olimpico, il Nuoto Sincronizzato concilia danza arte musica e spettacolo ed è così che nasce "Le cirque de l'eau".
Siamo un gruppo di ex-atlete (agonistiche di livello nazionale ed internazionale ed olimpiche) di nuoto sincronizzato che amano a tal punto questo sport da volerlo far diventare un secondo lavoro.